onsdag 28. oktober 2009

Til dere som ikke bruker photoshop...

Jeg kom over denne nettsiden www.picnik.com 

Her kan du redigere bilder!
- Den er enkel og bruke
- Det er gratis

Ulike ting man kan gjøre med bildet på Picnik.com:
- fjerne rød øyne
- svart hvitt bilde, sepia, drømme tone, gultone, blåtone....
- fjerne kviser, endre øyefarge, endre hårfarge
- lage postkort,
- auto redigering av bilde, endre størrelsen
.... Osv... Osv....

Obsipops: jeg har ikke prøvd denne siden selv, men jeg syns du kan prøve, så kan du fortelle meg hvordan det er :O)



Forresten, for dere som ikke har fått med dere nyheten om Pushwagner... så hør nå... HAN VANT! (han får tilbake bildene sine imot at han betaler 400.000 til Dreyer, og han får 1 mill i erstatning av Dreyer). Jeg vet forresten hvor Pushwagner pleier å henge, og det begynner med Sssss, og det har noe med Aaaaa å gjøre. ha!! du vet det ikke.. ædda bædda!

Ingen kommentarer: