mandag 6. oktober 2008

Så var det natten...

Nå er klokken 01.50... wow, jeg har sittet lenge oppe å skrevet på en oppgave.
Ble trøtt og vurderte å legge meg klokken 11, men jeg klarte ikke sove,
så da ble jeg sittende oppe å skrive...

Jeg elsker egentlig natten, er et natte menneske... jeg våkner til litt ekstra om natten,
alt blir liksom ekstra klarere. Det jeg liker aller best med natten er å gå ute i mørket, da er det som regel helt stille, og ingen mennesker ute. Da får man tid til å tenke litt. Husker sist jeg gikk tur med hunden min i mørket, sent sent på natten... føltes litt ut som om jeg og voffsen var de eneste i verden ;P ... men nå er jeg litt trøtt.. så i dag får jeg ikke gått en tur i mørket... natta :O) og sov godt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du levert inn oppgaven??

Hehe, er også et natt menneske, elser natten selv om jeg er veeeldig mørkredd.

Anonym sa...

nei... har ikke levert den ennå.. det er frist 15.oktober :O)